No to je fajn od Tebe... :/
Ale když poprosím o kontakt na někoho, komu nepřišla objednávka, nenapíše nikdo! Jak jsem psal, kontakty už nemám... Takže bych to rád řešil, ale všichni jen spekulujou, jedinej e-mail nepřijde a co mám s kým pak řešit? Všichni si stěžujou, jak přišli o peníze (ok), ale když to chci vyřešit, nikdo se neozve? Jak to mám chápat? Jasně, jde jen o 5 objednávek (ne zrovna levných), ale prostě nikdo nezavolá, nepošle e-mail... to fakt nechápu ...
Jedinej, kdo to řeší, je paní švadlena, s tou mám vyšší účty než celkových 5 objednávek, které nebyly vyřízeny...
Tak to zkusím znovu:
zbynekchatt@atlas.cz, tel.: 722 019 821 a ozvěte se..., já fakt nemám kontakt, abych se ozval sám, a věřím, že všichni, kdo si objednali, navštěvují tenhle web, tak tuhle zprávu najdou...
A ostatní víte, že kdo jste si objednali, přišlo zboží do měsíce dle regulí a reklamace jsem řešil s každým a to výhodně pro zákazníka... Kdo má zkušenost, může potvrdit...
Pak se to zvrtlo, na srazu jsem to objsanil částečně, ale rád to budu řešit individálně s každým, kdo nedostal, co si objednal...
Díky, a čekám na váš kontakt. A pak to nesvádějte na mě, když se nikdo neozve a já bych to chtěl řešit...
Díky a čágo...