Autor Téma: Ovlivněný návrat do minulosti  (Přečteno 446 krát)

Offline luba

  • 101 a více
  • *****
  • Příspěvků: 1 032
  • Karma: 4
Ovlivněný návrat do minulosti
« kdy: Leden 11, 2020, 17:17:03 »
Ovlivněný návrat do minulosti


Byla neděle, prvního září. Prázdniny skončily a dětem započaly běžné školní povinnosti. Nastalo to pravé napětí, jak se bude dětem ve škole dařit. Na Ostrově Robinsona Crusoe proběhl již tradiční prázdninový pobyt, děti odjely domů. Odpoledne se všichni naši známí sešli u Miguela. Byla tam i Mirka. Probíralo se vše možné. Mirka, která se tohoto posezení zůčastnila seděla vedle Kikiny. Obě se brzy spřátelily. Mirka popíjela a v hlavě se jí rodil zvláštní plán. S příchodem nového školního roku se jí vybavila její nehoda, kdy byla zdravotní Jarešovou a vychovatelkou Kučínovou postavena do kouta na chlapeckém internátě. Tehdy to nesla velmi těžce a měla z toho psychické problémy. Zároveň však cítila něco zvláštního. Kromě ponížení se u ní dostavil zvláštní pocit, který nedovedla popsat a svěřila se s tím až v dospělosti, kdy se objevila neutralizační látka IN
Se zdravotní Jarešovou se spřátelila, ta ji poprosila za odpuštění. Mirka se na ni nedokázala zlobit, navíc si uvědomila, že ta její nehoda v ní roznítila něco zvláštního, co nedovedla popsat.
Když Kikině vyprávěla svůj příběh, ta řekla: „ty vychovatelky byly tehdy bestie, vem si, že, dnes je Jareška, jako máslo a po zavedení neutralizační látky IN to tam nikomu nevadí. Je, jak jsi říkala v důchodu, ale vypomáhá“. „Ano, ale Kiki, kladu si otázku, jaké by to bylo, kdyby se to stalo tenkrát, jak by reagovaly“? „Jo, to nevím“ odpověděla zamyšleně Kikina a obě se napily. „Víš, já se občas postavím na ostrovní pranýř a přehrávám si tu tehdejší ostudu, je to jako s Emmou, ta není šťastná, dokud nedostane naplácáno, viď, Emmičko“. Tázaná se usmála. a bylo na ní vidět, že ráno dostala od Alexíčka řádně naplácáno.
Ještě hodnou chvíli si všichni povídali. „Ty, Irčo“ oslovila Mirka Irenku. „Tak mne napadlo, že bys mne zhypnotizovala a uvedla do regrese a navodila situaci mé školní nehody s použitím neutralizační látky IN“. „Jo, chápu“ odpověděla jí na to Irenka, která Pak dodala: „jelikož znám reálie té doby a osoby, dokážu Ti vytvořit modelovou situaci. Nebude to však prožitý život, bude to něco, jako živý sen. Také pro mne to bude poučné, kdy se do toho dáme“? „Třeba zítra“ odpověděla odhodlaně Mirka.
Irenku tento Mirčin nápad zaujal a po dobu posezení jej již nepustila z hlavy a vše si pečlivě zvažovala. Tušila, že to bude opět nádherné dobrodružství.
K tomuto účelu si vyčlenila jeden z pokojů spánkové laboratoře experimentálního oddělení nemocnice Ostrova Robinsona Crusoe. „Chceš usednout na nočník,nebo dáš přednost chytrým kalhotkám“? Dotázala se Mirky. „Preferuju kalhotky“ odpověděla Mirka. Irenka jí nabídla pro uvolnění víno. Mirka jej vypila a cítila se velmi uvolněně. Chvíli si povídaly. Jsi připravená“? Dotázala se Irenka. „Ano“ odpověděla Mirka.
Následovala hypnóza. Mirka se postupně uvolňovala a cítila sladkou únavu. Irenka měla na ruce náramkový počítač, který byl propojený s čipem chytrých kalhotek. Do něj byly přenášeny tepové frekvence, tlak a později i hodnoty endorfínů. Irenku tento experiment zajímal i z psychologického hlediska, jak se zdaří tento ovlivněný návrat do minulosti. Mirka se ponořila do hluboké hypnózy. V tom začala vnímat sama sebe, jak leží ve své posteli na internátě pro nevidomé a slabozraké. Všechny dívky spaly, slyšela jejich pravidelné oddechování,jako tehdy.
V tom se jí stejně, jako v té době začalo chtít na velkou. Vstala a šla tiše, aby neprobudila ostatní dívky. Když došla k záchodům, zjistila s hrůzou, že jeden je zamčený pro poruchu a dva obsazené. Potřeba sílila. Rozhodla se, že vyhledá paní vychovatelku Kučínovou, aby ji pustila do spodního patra. Ta byla na ošetřovně a kouřila cigaretu.
A v tom se to stalo. Když Mirka přišla, vychovatelka Kučínová vybafla: „co chceš“! Mirka se tohoto nenadálého výkřiku ulekla a již cítila, jak se jí teplá kaše hrne do kalhotek, ty rázem ztěžkly. Ozval se typický zvuk vyprazdňování a místností se začal šířit zápach. „Ty nečistoto, Ty hnuse, Ty prasáku“ slyšela, jako tehdy. Polilo ji horko a celá se roztřásla a do očí jí vstoupily slzy hanby a ponížení. Zároveň, jako by v koutku duše cítila něco zvláštního, fascinovalo ji, že se jako dospívající dívka pokadila.
Vychovatelka na ni stále řvala. „Počkej, až přijde soudružka zdravotní“. Stejně, jako tehdy se mirka strašně bála následků, ale i ty zvláštní pocity byly intenzívní.
Stála tam a slyšela vychovatelku, jak neustále hromuje. Do nosu ji udeřil intenzívní zápach. Pocit hanby a ponížení převládl nad tím zvláštním, dalo by se říci eufórií a vzrušením. Převládaly obavy z budoucnosti. „Jak se asi zachová soudružka zdravotní“? Problesklo jí hlavou. Tonula taktéž v obavách, co na to řeknou ostatní spolužáci, zda se jí budou vysmívat. Čas se nesnesitelně vlekl a ona tam stála jako solný sloup.
Přišla zdravotní Jarešová. „Ty hanbářko, takhle se zřídit“ řekla jí. Následovaly další ponižující urážky, přesně tak, jak tomu bylo tehdy. Bylo jí hrozně. Na její omluvy obě reagovaly stále štiplavějšími narážkami. Po té zdravotní Jarešová dostala šílený nápad. „Budeš stát na hanbě“. „Co tomu řeknou holky“? Napadlo ji.  K jejímu zděšení však zdravotní ledově řekla: „na té hanbě budeš stát na chlapeckém oddělení“. To bylo pro mladou dospívající dívku velké ponížení. „Prosím, ne“! Zvolala a do očí se jí opět vhrnuly slzy. Obě byly neúprosné a opravdu ji na to chlapecké oddělení internátu odvedly. Šlo se jí velmi zvláštně s tím nákladem. Opět se v ní svářily oba pocity.
Byla přivedena na chlapecké oddělení. Zdravotní Jarešová řekla, že, kdo bude mít nějakou hanlivou poznámku, sem s ní“. V tom se jeden z hochů vyjádřil následujícím způsobem: „kdybyste měli takovéhle žrádlo, také byste se z toho posrali. Následoval mohutný pohlavek.
Stála v koutě a třásla se jí kolena. V tom na ni přišla další vlna a ona se za příslušných zvuků vyprázdnila. „Ty prase“! Zařvala na ni zdravotní Jarešová. Nevydržela to a dala se do hlasitého pláče.
Kluci byli na chodbě, připravovali se na rozcvičku. Bylo ticho, bylo by slyšet špendlík, kdyby spadl. Bylo vidět, že ani otrlým rošťákům tato scéna není lhostejná a někteří to později dávali hlasitě najevo pískotem.
„Vy bestie“ ozvala se paní vychovatelka Smolíková, která měla noční službu na chlapeckém oddělení. „To jste přepískly, to vám povím“. Zdravotní Jarešová se hájila, že ji musí potrestat. „Tohle je psychické mučení a Ty, Leono si říkáš zdravotní sestra, měla by ses stydět. Atmosféra byla velmi dusná.
   Irenka celý tento proces se zájmem sledovala. Jak již bylo dříve řečeno, měla na ruce náramkový počítač, který byl propojen s Mirčinými chytrými kalhotkami. Ten zaznamenával veškeré životní funkce včetně mozkových vln. Tato data byla ukládána na velkokapacitní paměťovou kartu a vše bylo později dekódováno a bylo tak možné tento nevšední příběh spolu s jeho ovlivněním převést do obrazové a zvukové podoby. Mirka později k tomuto dala souhlas.
Aby byl prožitek intenzívnější a mohla interaktivně do něj vstoupit, usedla Irenka na chytrý nočník a uvedla se do hypnotického stavu. Byla v tomto napínavém ději neviditelným pozorovatelem. Intenzívně při tom vnímala pocity Mirky i ostatních jejích spolužáků.
Otázkou bylo, jak přehodit výhybku. Příběh dospěl až do onoho bodu, kdy paní vychovatelka Smolíková vynadala zdravotní Jarešové a vychovatelce Kučínové za toto nepřiměřené a šílené chování. Jak již bylo řečeno, atmosféra po tomto incidentu byla dusná a bylo napjaté ticho. „Jak tam propašovat tu neutralizační látku IN“? Říkala si Irenka. V tom dostala nápad a fiktívně ji podstrčila paní vychovatelce Smolíkové. Ta zareagovala: „ženský, vy jste blbý, jak snopy. Tady mám zajímavou věc. Kdybyste mne k té holce pustily, tak nemusela být chudinka ve stresu a vy by jste se poučily, ale, to vy ne, slepice jedny“. Pak k překvapení všech z kapsy vyndala malou krabičku. Otevřela ji a na jejím dně byly bezbarvé granulky. Přistoupila k Mirce, opatrně vzala za gumičku jejích plných kalhotek a pár těchto granulek do nich opatrně dala. Ozvalo se syčení, zápach zmizel a vystřídala jej vůně máty. Kromě ní se od Mirky šířila zvláštní pohodová energie. Obě běsnící ženské se uklidnily. Kluci si něco vzrušeně šeptali. Mirčin pocit hanby a ponížení zmizel a nahradil jej o to silnější pocit eufórie a vzrušení. Vychovatelka Kučínová i zdravotní Jarešová připustily, že to tentokrát hodně přepískly. Mirka byla teď v pohodě.
„Tak, pojď do koupelny“ vyzvala ji paní vychovatelka smolíková, vzala ji za ruku a vedla. Mirka oproti skutečnému příběhu nyní zažívala rajský pocit. „Mohu se k vám přidat“? řekla nesměle zdravotní Jarešová, což, když se Mirčin příběh v totalitě odehrával bylo zhola nemožné. „Tak, pojď“ odpověděla jí vlídně paní vychovatelka Smolíková.
V koupelně pak Mirku vysvlékla. „Udělám jí výtěr“ řekla zdravotní Jarešová, někam odběhla a vrátila se s výtěrovou tyčinkou. Tato procedura byla Mirce příjemná, zdravotní postupovala jemně a šetrně. Také koupel ve vaně jí působila slast. Nejvíc ji těšilo, že se zbavila toho nesnesitelného zápachu a koupelnou se nyní linula vůně máty a mýdla. Po té, co byla očista provedena, šla Mirka mezi ostatní. Ti se jí na vše vyptávali, po posměšcích nebylo ani stopy, žádná ostuda se tentokrát na rozdíl od skutečného příběhu nekonala.
Jediné, co se v obou příbězích a to v tom, který se Mirce skutečně stal a tím ovlivněným shodovalo, bylo, že se jí děti neposmívaly, neboť nikdo nevěděl, kdo bude vlivem té internátní stravy a stresů potrefený. Oproti reálnému příběhu Mirka cítila, že to všechny nějakým zvláštním způsobem vzrušuje a to obzvláště její spolužačky. Také v tom ovlivněném příběhu se jí dospělí nevysmívali, zatím, co tenkrát musela snášet nejednu ironickou narážku. Také v tom ovlivněném příběhu nikdo o její nehodě nereferoval doma, zatím, co v tom reálném ano, ale její rodiče to vzali v pohodě, když se od Mirky dozvěděli, jak byla potrestána, vynadal její táta ředitali a ten pokáral zdravotní Jarešovou a vychovatelku Kučínovou, neodpustil si však poznámku vůči Mirce, že dospělá dívka by měla udržet svá střeva na uzdě. V ovlivněném příběhu se vše odehrálo bez zbytečné ostudy a nikdo z toho jak se říká nedělal vědu. Také Mirčin prospěch v tom ovlivněném příběhu narozdíl od toho skutečného neutrpěl. Tehdy, když byla tak krutě potrestána se zhoršil a velmi ztěží se dávala psychicky do pořádku, za to nyní byla v pohodě.
Hypnóza skončila. Irenka spustila oplach teplou vodou na svém nočníku. Po té, co se dala do pořádku přistoupila k Mirce, která se probírala. Byla, jako ve snách, cítila zvláštní teplo na zadečku, během hypnózy se řádně pokadila a její kalhotky byly plné. Její zneutralizovaná stolice vykazovala značné množství endorfínů a adrenalinu. Jedna ze sestřiček jí odebrala krev, skoro to nevnímala.
Následovala očista, kterou provedla Irenka. Nejprve provedla výtěr, který byl Mirce velmi příjemný. Po té napustila vanu, koupelna sousedila s pokojem a Mirku řádně vykoupala. Ta se cítila velmi dobře. Její zneutralizované produkty byly dány do laboratoře a podrobeny dalšímu výzkumu, stejně tak i vzorky její krve, ta byla obohacená o adrenalin.
Mirka se po této nové zkušenosti cítila, jako znovu zrozená. Tento ovlivněný návrat do minulosti jí utkvěl v hlavě, ale zároveň měla pocit, že je blízko nějakého objevu.  Pak jí to došlo. „Ty, Irčo, tak mne napadlo, což, kdybychom ten můj ovlivněný návrat psychologicky zůročili. Možná je to nebetyčná blbost, ale je spousta lidí s podobnými traumaty, jako jsem měla já a těm by se takto dalo i pomoci. Představuji si to tak, že by někdo vypověděl svůj příběh s pokakáváním a ten by se stejně, jako ten můj ovlivnil neutralizační látkou IN“. Stejně, jako u mne by se odbouraly ty pocity ponížení“. „A víš, že máš pravdu“ odpověděla jí Irenka s rozzářeným úsměvem: „Tys na to kápla“. Pak dodala: „tou terapeutkou budeš Ty, máš s tím bohaté zkušenosti“. Po té s ní zahájila cvičení a to zejména v oblasti hypnózy. Mirka byla velmi citlivá a vnímavá, brzy se tomuto umění naučila.
Po té, co vše zvládla, pustila se pod Irenčiným vedením do terapie takto postižených lidí. Irenka to dala ve známost mezi psychology a brzy se zájemci hrnuli. Traumata z dětství spojená s pokakáváním nejsou zanedbatelná. Týká se to i chození na nočník.
Mirčin nápad byl velmi významný. Zasáhl do hlubinné regrese. Irenka vypracovala koncept pro ovlivnění i v dalších oblastech.
V programovacím systému Robinson Crusoe byl vytvořen virtuální server za účelem zaznamenávání těchto ovlivněných regresí. Praxe je následující. Klient zašle svůj příběh a Mirka s I renkou zkonzultují možnost jeho ovlivnění. Následuje hypnóza na dálku. Brzy se ukázalo, že je tato metoda v oblibě.
Tyto ovlivněné regrese zvýšily oblibu ABDL pomůcek a chytrých nočníků, zájem o ně stoupl, Ostrov Robinsona Crusoe tak získal nemalé finanční prostředky. Když o tom později Mirka hovořila s Irenkou, obě došly ke zjištění, že i zdánlivě bezvýznamná školní nehoda může ovlivnit psychoterapii.

Konec příběhu.