Autor Téma: škola v přírodě  (Přečteno 4596 krát)

Offline Tomasek666

  • Příliš sexy na normální nick
  • 50 a více
  • ****
  • Příspěvků: 82
  • Karma: 0
škola v přírodě
« kdy: Prosince 29, 2018, 13:26:33 »
Škola v přírodě


Příběh je podle skutečné události


Bylo mi  7 let to jsem nastoupil do 1 třídy základní školy.
1 týden bylo v režimu školy prvňáčky poslat na školu v přírodě ,kde se děti seznámí z ostatními dětmi + učiteli .
1 den příjezdu do školy byl následovný: ubytování - a příprava pokojů .
1 den taky následovalo   Přivítání a Oběd
Po Obědě se šlo ven na procházku a zde začínají mé trable .

Při procházce se mi chtělo nehorázným způsobem na velkou ,došel jsem za učitelkou že bych potřeboval na velkou její odpověď však byla dosti zarážející , že nemůžu že to budu muset vydržet až na ubytovnu no já to držel co to šlo , ale bohužel při pulce cesty se to stalo pokadil jsem se do slipů
nikdo o ničem nevěděl tajil jsem to jak jen to šlo jenže tajit sem to nemohl do nekonečna .
Došli jsme na ubytovnu a tam jsem rychle běžel na wc abych onu nálož vyložil :)
v tom se otevřely dveře a vešla učitelka , která nás měla na starost a ta vše viděla byla mladá a chápající , ale musela to oznámit hlavní učitelce ,která měla zrovna jakoby dozor  zavolala si mě k sobě na pokoj a tam oznámila že bych měl jít na ošetřovnu za doktorkou . Nevěděl jsem co bude následovat tak jsem šel .
Došel jsem na ošetřovnu a doktorka se mě hned ptala na tu nehodu .tak jsem ji to vysvětlil že to byla jen nehoda že jsem byl oznámit učitelce na procházce že musím na velkou a že řekla že až dojdeme na ubytovnu .
Doktorka se usmála a řekla že to nic není že se to stát může každému a tak jsem si sní popovídal a asi po hodině jsem odešel .
2 den - byl dost nabitý v 8:00 začala výuka  a končila v 11:30 po škole se šlo na oběd a pak každý mohl jít na dvůr a hrát si .Hrát jsme si mohly do cca 14:00 pak byl učební klid cca do 15:30 na to abychom se trošičku něco naučily .