Autor Téma: Doučování z matematiky 2  (Přečteno 5068 krát)

Offline Kejklir

  • Registrovaný uživatel
  • 101 a více
  • ***
  • Příspěvků: 201
  • Karma: 1
Doučování z matematiky 2
« kdy: Března 06, 2018, 07:21:57 »
Když jsem došla domů,šla jsem se osprchovat.Stála jsem pod sprchou a přemýšlela o tom,co jsem prožila u své učitelky.Najednou jsem zjistila,že se mi po tom zážitku začíná stýskat.Celá jsem se umyla a vzala si župan na své nahé tělo.Šla jsem do pokoje,převléknout se do noční košile.Najednou jsem toužila po dupačkách ,,slyšíš mě?" Otočila jsem se, máma na mě mluvila a já ji nevnímala. ,,Říkala jsem,že jsi tam byla dlouho.“ Přikývla jsem ,,nějak jsem to nemohla pochopit.“ Zalhala jsem mámě a úplně poprvé jsem zalhala.Ale byla to milosrdná lež ,,kladeš na sebe velké nároky zlatíčko.Měla by jsi ubrat a pojď večeřet.“ Poslechla jsem a šla na večeři,ale moje myšlenky byli stále na doučování.Pořád jsem myslela na ty polibky a doteky a uvědomovala jsem si,že heterosexuální zřejmě nebudu. ,,Jano!? Já na tebe mluvím,prosím tě jsi v pořádku?" Podívala jsem se na mámu ,,jo jsem.“ Řekla jsem,ale máma zavrtěla hlavou ,,to bych neřekla teda.Jsi snad zamilovaná?" Teď na to kápla,to byla ta tíha,byla jsem zamilovaná do svojí učitelky. ,,No do matematiky mami.“ Odrazila jsem její zvědavost humornou reakcí. ,,Jsi pitomá viď.Ty jsi moje chytrá holka a zvládneš to.“ Přikývla jsem ,,jdu spát mami,jsem nějaká unavená." Řekla jsem a políbila svou matku na tvář.Po večerní ústní hygieně jsem si šla lehnout do postele.Vzala jsem dudlika,kterého mi dala má krásná učitelka a vložila do pusy. Na telefon mi pípla sms.Vzala jsem telefon a otevřela zprávu ,,Dovolila jsem se od tebe prozvonit,když jsi u mě spinkala.Hezky se vyspinkej a zítra tě čekám u sebe.Jsi koťátko....“ Usmála jsem se a odeslala zprávu ve znění,že děkuji za nejkrásnější zážitek a že se nemohu dočkat rána. Byla jsem šťastná,neskutečně šťastná a těšila se až ráno po snídani navštívím svou učitelku. Usnula jsem rychle