Autor Téma: Doučování z matematiky  (Přečteno 5877 krát)

Offline Kejklir

  • Registrovaný uživatel
  • 101 a více
  • ***
  • Příspěvků: 201
  • Karma: 1
Doučování z matematiky
« kdy: Března 04, 2018, 20:16:22 »
VÁŽENÍ ČTENÁŘI,POKUSIL JSEM SE SESMOLIT TROCHU ODVÁŽNĚJŠÍ POVÍDKU.OMLOUVÁM SE,ZDA BUDE PRO NĚKOHO NEDŮSTOJNÉ TOTO ČÍST,ALE ZKOUŠÍM NAJÍT V SOBĚ KTERÝ ŽÁNR DOKÁŽI NAPSAT.TAK ŽE KDYŽ MĚ POŠLETE DO PATŘIČNÝCH MÍST,TAK SE VŮBEC NEBUDU ZLOBIT.DĚKUJI...........

,,Tak kdo tomu nerozuměl?" Zeptala se učitelka a ve třídě bylo jako vždycky ticho. ,,No koukám,že jste všichni chytří,tak uvidíme jak dopadne test, který si napíšeme zítra.“ Měla jsem naší učitelku velmi ráda.Byla v letech jako moje máma a byla k nám velmi milá. Chodila jsem do 4 ročníku hotelové školy. Bylo mi 18 let a svou plnoletost jsem si užívala pouhé dva dny. Zvedla jsem ruku,třeba jen proto,abych učitelce udělala radost,že projevím zájem o učivo. ,,Ano Jani“ řekla ještě dřív,než jsem ruku zvedla úplně. ,,Já jsem to asi trošku nepochopila.“ Řekla jsem trochu stydlivě a učitelka se na mě mile usmála. ,,Šprtko“ ozvalo se za mnou,byla to moje kamarádka Irena.Nebyla špatná,jen byla hrozně samolibá což mi u ní dost vadilo.Vlastně víc než dost,ale nebyla jsem konfliktní,tak jsem to tolerovala a dávala ji důvod,aby měla pocit převahy,který si viditelně užívala. ,,Jano zastav se u mě v kabinetu.“ Řekla učitelka,protože zvonek oznámil konec hodiny.
Přišla jsem ke dveřím od kabinetu a zaklepala ,,dále“ ozvalo se a já vstoupila. ,,Posaď se a řekni mi,čemu jsi nerozuměla.“ Začala jsem se s učitelkou bavit a ona vysvětlovala.Vzala tužku a papír a stoupla si ke mě.Nahnula se přeze mě a psala mi příklady na papír,abych správně pochopila její výklad. Zřetelně jsem slyšela jak nosem natáhla vůni z mých vlasů. ,,A co doučování,nechtěla bys zajít ke mě domů? Co v sobotu? A to ve 13 hodin." Řekla rozhodně a já přikývla.