Anketa

Oznámkujte tento článek (jako ve škole)

1
21 (60%)
2
9 (25.7%)
3
2 (5.7%)
4
2 (5.7%)
5
1 (2.9%)

Celkem hlasů: 12

Hlasování ukončeno: Června 23, 2007, 18:56:54

Autor Téma: Počůraný víkend  (Přečteno 21072 krát)

Offline Anonymous

  • 101 a více
  • *****
  • Příspěvků: 2 114
  • Karma: 1
Počůraný víkend
« kdy: Června 23, 2007, 18:56:54 »
Ahoj, me jmeno je Anna a jsem vasniva uzivatelka plinek, ikdyz uz je nepotrebuji. Prvni seznameni s nimi bylo nekdy ve dvanacti letech, kdy jsem v noci nestihala chodit na zachod. Duvod byl prosty - byla jsem v tenise velmi pretezovana a sem tam mi to ujelo. Tenisu uz jsem dala sbohem, ale laska k plinkam, ktere jsem nosila za do patnacti let mi zustala. Ted je mi sedmnact, studuji gymnazium a je - li to mozne, beru si plinky. Sice uz toho casu moc neni, ale alespon jednou tydne si je vezmu do skoly a tak trikrat do tydne si je beru na noc. Nasi o nicem nevedi, teda aspon doufam. Pokud objevili moji skrys, tak mi ale o nicem nerekli, asi by jim to bylo trapne vyptavat se me, jestli uz jako velka holcicka delam v noci do plinek, nebo jestli uz se mi zase vratily moje davne problemy. Ale konec techto blbych zvastu, jdu vam napsat muj denik, ktery jsem si zaznamenavala od 8.5 az do dneska, tedy 10.5. Rodice odjeli na chatu a me nechali v nasem malem domecku samotnou, samotinkou..

Streda, 7.5., cca 22:00

Po relativne narocnem dni uleham do postele. Vim, ze rodice zitra casne odjedou a az ja vstanu budu uz pryc. Koukam se do skrine, uplne dozadu a kontroluji zasoby mych oblibenych plinek - Tena Small. Je jich tam docela dost, asi tak patnact, vsechno pozustatky velikeho nakupu, utratila jsem pet stovek za plinky, to je tedy hruza... beru si jedny a v posteli si je nasazuji. Mam na sobe jenom nocni kosili, takze pokud se odkopu, pujde videt, ze mam na zadku pliny. Jeste pred spanim se hodne napiju a doufam, ze se mi podari to, co se mi darilo pred peti lety - vycurat se ve spanku.

Ctvrtek, 8.5., cca 1:00 rano