Anketa

Počuraní v nemocnici nebo u lékaře

Počural/a  jsem se v nemocnici
25 (30.9%)
Počural/a jsem se u lékaře
8 (9.9%)
Pokakal/a jsem se v nemocnici
14 (17.3%)
Pokakal/a jsem se u lékaře
0 (0%)
Viděl/a jsem někoho komu se to stalo
7 (8.6%)
Stalo se mi to pouze v dětství
6 (7.4%)
Je to super představa chtěl/a bych to zažít
21 (25.9%)

Celkem hlasů: 22

Hlasování ukončeno: Dubna 29, 2013, 13:54:40

Autor Téma: Počuraní v nemocnici nebo u lekaře  (Přečteno 10759 krát)

Offline goodnite

  • 101 a více
  • *****
  • Příspěvků: 235
  • Karma: 3
Počuraní v nemocnici nebo u lekaře
« kdy: Dubna 29, 2013, 13:47:18 »
Ahoj všem zajímalo by mě jestli jste se někdo počural nebo pokakal v nemocnici nebo na nějakém vyšetření u lékaře . Mě osobně se to stalo již vícekrát jak v nemocnici tak u doktora.V nemocnici jsem se dokonce i pokadil a to po krystýru bylo mi asy šestnáct když se to stalo sestřička mě dala klystýr před nějakým vyšetřením a po skončení mi řekla že mužu jít na pokoj a pochvíli že se ozve potřeba jenže se potřeba ozvala dřív a co následovalo bylo  katastrofa.
« Poslední změna: Ledna 01, 1970, 01:00:00 od Guest »

Offline tretioko

  • Registrovaný uživatel
  • 101 a více
  • ***
  • Příspěvků: 594
  • Karma: -49
Re: Počuraní v nemocnici nebo u lekaře
« Odpověď #1 kdy: Dubna 29, 2013, 14:29:20 »
Tak zrovna ja nemam potrebu, aby to o me vedel kdekdo. Takze ja ani nahodou. Ale jestli to nekoho vzrusuje a je mu jedno, ze pak bude za blazna, tak to neni muj problem. At si to uzije.
« Poslední změna: Ledna 01, 1970, 01:00:00 od Guest »

Euron

  • Host
Re: Počuraní v nemocnici nebo u lekaře
« Odpověď #2 kdy: Května 01, 2014, 17:42:51 »
Jak nám říkala sestra Jana na neurologii: kdo nesere do pamprsek, tak nepoznal o čem život je.