Zkontaktoval mě další člověk, který dopadl tak jako my. Napsal panu Chattovi mejl tohoto znění:
Dne 28. 9. 2010 jsem u vás reklamoval zboží s objednávkovým číslem 6247695, zboží jsem zaslal na Vaši adresu, druhá reklamace se mi vrátila zpět, s tím že adresát si zásilku nepřevzal, takže obě dvě věci, co jsem si u Vás zakoupil, jsou k nepoužití a z toho ještě jednu máte u sebe.Požaduji okamžité vrácení celé částky za objednávku + vrácení peněz za poštovné. Za prvé jste nedodržel 30 denní reklamační řád a za druhé jste nepřevzal mnou reklamované zboží, což jste povinen.Pokud mi do týdne nezašlete peníze, připojím se k hromadné žalobě, která se organizuje na BabyLandu, ale mezi tím Vás ještě osobně navštívím a peníze z Vás dostanu, jsem jeden z těch, který si zboží převzal osobně, takže vím jak vypadáte a díky cigaretám, kterých asi vykouříte dost, Vás najdu i po čichu a věřte tomu, že v dnešní době není těžké si někoho najít.
Jenda
Pro pana Chatta: Jenda na Vás ukáže prstem a já z Vás ty peníze vytřepu. :lol: